tükendim artik bu nasil bir gazdir doktorlar hep normal 6 aydan sonra gecer dedi kafayi yicem artik böyle uzun süre gaz ceken var mi özel doktora götürcem bu 4. doktor degistirmem olcak alerji testi mi yaparlar naparlar bilemem ama bana bidaha bi doktor bu gaz normal derse kafayi yicem gece saat basi uyaniyo gazini cikariyoz masajla bi saat sonra yine gaz cikariyo denemedigim damla kalmadi doktora diyorum alerji olmasin yok amerji olmasi icin kakada kan kilo ve gelismi kötü olur sizin bebek iI kilo aliyo diyo bu durumu yasayan var mi emziriyorum mama vermeyi bile denedim yok almiyo ne biberonu ne emzigi sadece meme istiyo gaz yapan biseyde yemiyorim icmiyorum ki😭😭 cok yoruldum aggresif bi insan oldum uykusuzluktan artik