yate Ben 16 yaşımda girdim yurda o dönem okula gitmiyordum bundan dolayı denk gelmemişte olabilirim. Ama temizlik için hep biz yapıyorduk başımızda duruyordu bakıcılar. Yemeği onlar koyuyordu biz kaldırıyorduk. Evet çok fazla sorumluluk sürekli gözlemlemeleri dikkat etmeleri gerekiyor. Ve dediğiniz gibi bizimle ilgilenmeleri oturup sohbet etmeleri bile çok iyi geliyordu, çalışanların hepsi çok iyi insanlardı Allah hepsinden razı olsun o anne şefkatini hissettiriyorlardı 🥹🙏