O1Anne Sevgi evlerinde kısa bir süre kaldım ardından daha farklı bir kuruma gitmiştim. Genelde aynı yaş grubu olan çocukları bir evde tutuyorlar. Benim kaldığım kurumda 10 tane falan ev vardı. Bizim evde yemeği başımızda duran ablalar koyuyordu yiyorduk sonra herkes kendi yemeğini kaldırıyordu,bulaşıkları makineye diziyorduk liste yapmıştık mutfak sırası için. Çamaşırları da makineye kızlar atabiliyor sizin gözetiminizde. Ev temizliği içinde günlük rutin temizliği yine biz yapıyorduk, cumartesi günü de genel temizlik yapıyorduk. Sizin orada yapacağınız sürekli gözlemlemek olacak ama tabii sorunlu çocuklarda gelebilir bu konuda zorlanabilirsiniz.