ser666 acimavi Yaptıracağım pastanenin sitesinde dediğiniz gibi göz attım ama orada da gözüme çarpan bir model olmadı o yüzden hani fikir arayışındayım
ser666 Kızlar bu şekilde yaptım doğum gününü cok memnum kaldım pastada güzeldi gayet tek sevmediğim şey aynı renk yazılmış yazı yoksa gayet içime sindi teşekkürler yorumlarınız için