ser666 Kızlar iyi günler ayın 11′inde oğlum 1 yaşına girecek pasta yaptıracağım ama nasıl bir pasta yaptıracağım Hiçbir fikrim yok üstüne “Ne güzel geldin dünyaya sonra dünyamıza İyi ki doğdun canım oğlum yazdırcam” ama nasıl bir şekil pasta yaptırsak bilemiyorum önerilerinizi açıgım ve doğum günü menüsünde [Pasta yaprak sarması çiğköfte tuzlu kurabiye tatlı kurabiye Rus salatası börek] yapmayı düşünüyorum 9 kişi olacaz
[silindi] ser666 mesajınız çok hoş ama biraz uzun olabilir. Biz de oğlumun doğum gününde on kişiydik, kavurma pilav, havuç Tarator, makarna salatası, yeşil mercimek salatası, kurabiye, meyve falan vardı. Yaptirdigim pastanın görselini aşağı bırakıyorum
uykusuzanne__ ser666 O biraz mazide kaldı diye düşünüyorum Ne alaka ya bence çok hoş 🫠🌸tabi tercih meselesi
ser666 kumsalsmommy Ne güzel sağlıklı sıhhatli hayırlı güzel yaşları olsun inşallah hepimizin bebişlerinin rabbim size bağışlasın inşallah canım
Ballilokmam11 ser666 yazınız güzel ama biraz uzun bence karışık olur ben sade şeker hamuru olmayan bir pasta tercih etmiştim ilk yaş doğum günü için zaten daha ileri yaşlarda aecdigi karakterlere göre yaptırılır diye süsleme ize uygun renkte yaptırabilirsiniz
acimavi ser666 böyle tamamen fikriniz olmadan karar vermeniz çok zor olur. Tavsiyem önce pastacıyı bulmanız. Zaten onun hesabında örnek görseller, pasta şekilleri olur, içlerinden en beğendiğinizi seçersiniz
ser666 acimavi Yaptıracağım pastanenin sitesinde dediğiniz gibi göz attım ama orada da gözüme çarpan bir model olmadı o yüzden hani fikir arayışındayım