metemom_ missgod markayı değiştir bence bazıları arka arkaya da yanlış veriyor prodoctor daha net bir test mesela awox da öyle
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan missgod yani bu kadar çabuk çıkması ve yumurtlamanın daha başlamaması kafa karıştırıcı bence bozuk bu test
missgod Valide-Ayse-Hafsa-Sultan aynı markadan iki kere yaptım iliside silik çıktı bgn adet olmam gerekiyor normalde 1 haftadır bulantı kusma bel kasık ağrım var ilk sağlıklı cocgmdan sonra ikinciyi de böyle öğrenmstm ama onu 3.ayımda kaybettm beklyrm 2-3 gün sonra bidaha yapacağım
ggrqnitt missgod bence sabah akşam her gün birer test daha yapın günden güne koyulaşsın öyle doktora gidin
missgod ggrqnitt bende hemen gitmek istemiyorum 1 hafta beklim adetim gelmezse 2-3 güne yapıcam test o zaman bakıcam kürtaj olalı 1 bck ay oldu doktor 3 ay yapma dedi bir kaza oldu oda yumurtlama günüme 2 gün kala oldu ondan bi acaba dedm
ggrqnitt missgod bende adetim geçtikten bir hafta sonra doktora gitmiştim ama geç gitmişim doktor keseyi göstermişti kana gerek yok bu saatten sonra hamilesin işte demişti 😅o zamana kadar emin olmak günden güne test yapmıştım
missgod ggrqnitt hayırlısı olsun çocuk istiyorum rabbim doğru zamanda sağlıklısını versin ins vardır çünkü oğluma bir kardes istiyorum ❤️🥰
missgod  Bugün yine yaptın bu sefer predictor yaptım hala varmı yok mu anlamadım
efelinamoms missgod 1,5 ay önce kürtaj olduysanız biraz bekleyin derim hayal kırıklığına uğramamış olursunuz
missgod efelinamoms beklyrm zaten teçen ay adet oldm düzenliydi bu ay olamdım ondan hala beklemeye aldm kendimi
missgod efelinamoms dün kan verdim sağlık ocağına naslsa 3 kere laboratuvar soncumu değiştirdi sonra gittim özele şükür 693 çıktı allahım ins güzel sonclarla güzel seyler nasip eder sağslm kucağımıza alırz🙏🌸🥰