missgod Kızlar adetim 05.01.2026 gösteriyor bugün erken gebelik testi yaptım silik çizgi varmı yok mu anlamadım bakarmısnız 
missgod Elfgrn ilk 2 dak içinde çıktı silik varmı yok mu bilemedim eminde olamıyorum ben mi yanlış yorumladım dedm
missgod Elfgrn dayanamdım ni tane daha yaptım onda bişi çıkmadı sanırım birinden birinde hata var bekleyelim bakalm
missgod mirazroj beklemek istiyorum bundan önce 3.ayında kalbi durdu korkyrm heveslnip yarıda kalır die de korkyrm