ss54 evet benım de takıplı oldugum Dr bana ılk 3 ayda yapıldıktan sonra bunlara kımse bakmaz hatta bakana bu tahlılı neden ıstedın der zorbalarız dedı. Bu şehir hastanesi hamileyken de bana çok negatıf en uç şeyleri söylüyordu. O yüzden kararımızı verdik eşimle. Omurga sıvısını kabul etmıcez. Araştırıp bırkac doktora daha danışcaz inşallah