aslanbebekkkk öncelikle çokk geçmiş olsun, bence düşünelim demekle iyi yapmışsınız çünkü; Omurilikten sıvı aldırmak öyle basit bişi değil ve kan gibi yerine hemen konabilecek bişi değil diye biliyorum ben. Mutlaka başka doktorlara da danışın ve iyi bir araştırma yapın bence, prof. Dr. Alişan Yıldıran hocaya mail üzerinden de sorabilirsiniz isterseniz omurilikten sıvı alinması ne kadar doğru diye dediğiniz gibi bu kandan alinabilecek bişiyse kandan alinmasi daha iyi olur bence🤲Rabbim insAllah tez zaman da Şafii isminin hürmetine şifalar versin insAllah🤲dediğim gibi şu an bu zaman da böyle herşeyin yaşandığı bir sağlık sisteminde ayrı ayrı doktorlarin görüşlerini almakta yarar var.