mavii_98 1tosbikinannesiyim evet onun gibi oluyor 🌸 insan düşünülmek istiyor en çok odadaki hediyelere sevinmiştim çiçek vardı doğum hediyesi için olur ya hoşgeldin bebekli 😍🌸
hicrettt 1tosbikinannesiyim maşallahhh ! bizde hepsiyle çeyrek aldık 🫣 halalarım da kızıma bi bilezik bi tane de isimli künye taktılar , ayrıyetten annem benim bebekliğimden kalan bilezikleri verdi 🥲 ama kızım daha çok küçük takamıyorum
bebisbebis_ 1tosbikinannesiyim annemler bana bilezik kızıma bilezik künye küpe ve oda yaptılar montesori yatak dolap vs bütüüünn eşyaları 1 yaşına gelene kadar ne kullanacaksa bezinden tutun çorabı mama sandalyesi oyuncağı her şeyi aldılar kv çeyrek eş tarafından başka takı olarak takan olmadı gelenler 300 getirdi benim tarafımdan 10 tane çeyrek 6 tane gram geldi
hicrettt 1tosbikinannesiyim parayı çeyreğe çevirdik, geri kalanı nasıl geldiyse duruyor, doğduğundan beri bizde her ay çeyrek alıyoruz, ne olur ne olmaz diye, çalışıyorken elimiz ayağımız tutuyorken elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz
1tosbikinannesiyim mavii_98 aaa evet hastaneye gelen arkadaşlar almıştı bana da çok sevinmiştim eve gelen çiçekler falan çok güzel duyguydu
1tosbikinannesiyim hicrettt E tabi yatırım şart bebişler için ben tek tek altını muhafaza etmek istemediğim için o zaman reşata ve bileziğe çevirdim ☺️
hicrettt 1tosbikinannesiyim aslında evet reşat ve bilezik çok daha mantıklı en azından eski yeni olayı olmuyor ve kullanabilirsiniz de 🫣 ama diğerlerine maalesef oluyor
Gul-42 1tosbikinannesiyim esım kurutma makınesı aldı hem kayınvalıdem hem annem tümmmmmmm eşyalarımızı aldı yanı ceyrek parasını bıle gecmıstı babam gardırop yaptırdı ogluma
1tosbikinannesiyim hicrettt aynen ikisi de takılıyor oğlum evlenirse takıları biraz hazır 😆 ( 15 aylık olması dışında sorun yok) 😀😀
citirkanat3 1tosbikinannesiyim henüz hamileyim ama eltimle bana ayrımcılık yapılıyor muhtemelen bana bir şey almayacaklar ama eşim alıyor zaten o yüzden beklentiyi keseli çok oldu
Gul-42 citirkanat3 amin🥰uc gorumcem var bırı bayaaaa kıyafet aldı dıger ıkısıde aldı hem doguma hem sunnete ceyrek getırdı abım ceyrek taktı ıkı kuzenımız gram taktı babam kayınpederım sunnete ceyrek taktı hatta ben kapandım kaynanam yıne ceyrek taktı😃gorumcemın bırı ev aldım ceyrek getırdı bırı mıkrodalga aldı aklıma gelenler hepsı hem ıyı hem dusuncelıler
hicrettt 1tosbikinannesiyim olsun ne kadar erken o kadar iyi 😂 kim bilir aştın daha ne kadar yükselecek. Ben evlendiğimde 315tlydi 🥹
citirkanat3 1tosbikinannesiyim inanınki bilmiyorum evlenirken de aynısı oldu onun evini a dan z ye herşeyin en iyisinden aldılar bana bir çöp bile alınmadı. Bunu yapanda kayınbabam yoksa kaynanamla aram çok iyidir. Eltimde bir o kadar geçimsiz ve kötü kalplidir şimdi kayınbabam da onun gerçek yüzünü gördü eskisi gibi görüşmüyorlar ama artık çok geç
cLearQueen 1tosbikinannesiyim annem 1 ajda babam 1 ajda kaynanagil 1 ajda takti bana. Kizima da babam altin masallah aldi kolye ucu, kaynanam da cumhuriyet altini takti.