1tosbikinannesiyim beklentim yoktu buna rağmen doğum takımız çok oldu. Ne takıldığını değil kimlerin takı hediye ettiğini yazayım; annem, babam, iki kardeşim, halalarım, teyzem, dayılarım, kuzenlerim, annemin yakın arkadaşları var üç tanesi altın göndermiş annemle diğerleri aralarında para toplayıp yollamışlar (onada altın aldım), yine annemin iki yakın komşusu. Eşimin tarafında kayınvalidem, kayınpederim, eşimin ablası, abisi, eşimin teyzeleri, amcaları, eşimin kuzenleri, benim patronlarım, iş arkadaşlarım ve eşimin iş arkadaşları aralarında para toplayıp hediye ettiler, onlarıda altına çevirdik. Allah hepsinin kesesine bereket versin. 🙏🏻