Kivircikmomy Anneler 2 aylık bebeklerinizi uyumadığı zamanlar nasıl oyalıyorsunuz. Benim oğlum nerdeyse gün boyu uyumuyor, uykuya direniyor çoğu zaman 🤦🏽♀️ Durum böyle oluncada tüm gün boyunca onu oyalamak çok zor oluyor. Siz bu durumda neler yapıyorsunuz
Rizeligelin Kivircikmomy oyun halasıyla çok oynuyoruz bide genelde evde dolaşıyoruz oda oda 😅 şarkı açıp oynuyoruz
DogaLina Kivircikmomy ben 2 aylıkken durmadıgında bebek arabasını açtım evde işlerimi yaptım işlerimi yaparkende herşey ona anlata anlata yaptım şarkılar söledim hayvan sesleri cıkarttım. Bayılıyodu. Hem kelime darcıgı genişlesin diye hem gözümün önünde olsun diye hemde oyalamak için şahane oluyo :) bide dönence aldım birazda ona bırakıyodum.
BuseCan Kivircikmomy müzik ve kucak oda oda geziyoruz yapacak başka bişi yok oyun halısı düşünebilirsin 😊
izmirliannee Kivircikmomy 55 günlüğüz bizde gündüz çok zor uyuyoruz. Sütüm çok az geliyor ona rağmen sadece memede uyuyor memeyi çektiğim an uyanıyor, balkona çıkarıyorum, oyun halısında biraz hamakta biraz ana kucağında biraz ayağımda biraz oyalanıyor en çok ayakta gezerken iyi oluyor
Ysmnpnr Bizimki ağladığı için kucakta evde geziniyoruz bir aşağı bir yukarı bazen balkon 🤦🏻♀️ Bazen de müzik açıp oynuyoruz.
Kivircikmomy DogaLina Rizeligelin Ysmnpnr bende sürekli konuşuyorum,oyun halısına koyuyorum zeka kartları gösteriyorum, müzik açıp ona söylüyorum ama yine de bi yerden sonra sıkılıp ağlamaya başlıyor 🤦🏽♀️ Uykusu gelip uyumadıkça huysuzlanıyor ☹️☹️ Gündüz uykularına bi çare. Bulamadım ☹️☹️
DogaLina Kivircikmomy gündüz uykuları için ben şimdi 3 gün oldu biley var onu uyguluyorum sende uygula istersen. Şuan bizimkilerin minimum 45 dkka uyuması günde 3 uykudan yeterliymiş. Bizimki uyusun 10 dkka rn fazla 11. Dkka açar gözlerini. Geceleri çok şükür sorun yaşamıyorum 🙏 gündüz için önce saatler belirlemen lazım 1.5-2 saat max ayakta kalma süreleri şuan bunların. Belirlediğin ve uykusunun geldiğini düşündüğün saatte nasıl uyutuyosan al uyut sonra bırak beşiğe. 5 dkkadan az uyursa o sayılmıyo. Ama 10 dkkka uyudu uyandı tekrar al en fazla yarım saat daha uyutmayı dene ondan sonra gene bırak. Eğer yarım saat geçer ve uyumazsa oldugu yere bırak gözünün önünden bi 10 saniye kaybol uyutmaya calıstıgını unutsun sonra günaydın diyerek git al. Amaç burda çocukların bi uykudan diğer uykuya geçirebilmek 45 dkka uyutmak değil. Böyle böyle o zaten hem aynı saatlerde uykusu gelicek hemde zamanla uykusu uzuyacak diyor uzman. Ben 3 gün oldu deneyeli. Bi kere öyle uzun uyudu diğerlerinde hep 10 ar dkka en fazla yarım saat uyudu. Ama hala denemeye devam 💪 yaklaşık 6 hafta kadar yapın diyolar
Ysmnpnr Kivircikmomy Hepsini aynen bende yapıyorum salıncaktayken hazır duruyo diye ama maksimum 30-40 dk sonra uykusu geldiği için mızmızlanıyor. Uyutmaya çalıştığımda da söyleniyor 😂 Normalde 2-3 saatte maximum uyumaları lazım benim kızım dün sabah 8:30 dan akşam 10a kadar jandarma gibiydi 🤦🏻♀️
Kivircikmomy DogaLina normalde memede uyutup beşiğe koyuyorum ama gündüzleri beşiğe koyduğum anda uyanıyor ve ağlamaya başlıyor fakat aynı şeyi gece yaptığımda hiç bi sıkıntı yok direk uykuya geçiyor anlamıyorum gündüz neden bu şekilde yaptığını. dediklerinizi kesinlikle deneyeceğim inşallah bi faydası olur 🙏
DogaLina Kivircikmomy benimkide öyle. Mamayla besleniyo ve ayakta sallayarak uyutuyorum. Gece uyansa dahi mama yer beşiğe bırakırım uyur gündüz asla. Felaket uykusu diye adlandırıyolar.
Kivircikmomy DogaLina demek ki tam olarak yaşadığımız bu 🤦🏽♀️🤦🏽♀️ inşallah büyüdükçe bu felaket uykusuda gerilemeye başlar ve gündüz uyku düzenleri oturmaya başlar . Tam olarak ne kadarlık bebeğiniz
DogaLina Kivircikmomy şuanda sen alıştırabilirsin zorla. Ben araştırmaya cok geç başladım. İlk 10 hafta bebekler hemen alışırmış. 10 haftadan sonra bi düzen seviyolar ve bişey yapılıp arkasındanda başla bişeyin geliceğini öğreniyolarmış. Yani sallarsa uyurum veya ne biliyim masajdan sonra uyku var gibi. Çok araştır yol yakınken :)) 4 aylık olucaz hala çözüm bulamadım yoksa 😆😆
Kivircikmomy DogaLina sanki bende biraz geç kalmış gibiyim 😁 bazen de naparsan yap uyumayınca uyumuyor 😁
DogaLina Kivircikmomy kalmadın valla o yüzden iyi araştır dedim. Orası öyle uyumica varsa uyumuyo ne yaparsan yap ama genede ne biliyim benim durumuma düşme 😆😆😆
Berrinsoyagazi14 Kivircikmomy 2 ay 3 günlük oğlum eğer gazı yoksa karnı toksa uyumuyosa kollarını ayaklar açık şekilde 5 s / 1 E formülü ile sarıp Sallayıp uyutuyorum dr Murat Palabıyık instgram dan bakabilirsiniz
Kivircikmomy Rumeysa34 oluyor ama bazen gazını kendisi çıkarabiliyor Çıkaramadığı zaman da ben çıkartsınlar yardım ediyorum