annevebebegiii__ defnes32 böyle şeylere bence çok takılmayın burada yazılanlara da çok takılmayın yani sizi tetiklemesi olabilir deyin geçin inanın bana daha iyi oluyor
defnes32 Ayseee60 tamam bende öyle yapayım dua açıyım okuyum evi sirkeyle sileyim haftada bir zaten sirkeli suyla yıkanırım
tombikbebe defnes32 tamamen yorgunluk ve uykusuzluktan. Ben de lohusayken çocuğum kucağımda uyurken bir an gözlerini kırmızı görmüştüm bi de gece uyurken sanki koridorda birisi var ve koşuyor gibi sesler duymuştum uyuyup dinlenince hepsi geçti. Korkmayın
seyda_emir_humeyra Bende sürekli karartılar görüyorum benim bebeğim 3 aylık ve 4 buçuk yaşında oğlum var . Kızım asla uyumuyor çok uykusuz kalıyorum . Resmen konuşmayı unuttum sarhoş gibiyim kelimeleri birleştirip cümle kurmakta zorlanıyorum
Nikita defnes32 uykusuz bir zihin her şeyi yapar. Uykusuzluktan gerçekten ölünüyor çünkü halüsinasyon görüp zarar verme davranışı oluyor
Fusunf defnes32 uykusuzluk çok ayrı birsey aslında yanı yine bebek uyurken uyuyoruz amaa uykusuzluk hiç uyumamak ozaman görseniz doğru amaa bilemedim ki
seyda_emir_humeyra Fusunf Benim kızım bi ara sabah 7-8 den önce asla uyumuyordu … Aşırı derece kızımı seviyorum ve düşkünüm yinede kızıma hiç öfke duymadım ama psikolojik olarak kötüyüm . Sürekli başım dönüyor ve olmayan şeyler görüyorum
tsf Uykusuzluk yapar Ben de besikde olan bebegimi kac kere dustu diye yerlerde yorganin altinda aramisligim oldu sonra gecti gitti
[silindi] defnes32 canım yeni gördüm postunu. Uykusuzluktan oluyor bende de olmuştu. Dinlenmeye çalış ve bir psikiyatriye görün
defnes32 [silindi] uykusuzluktan büyük ihtimalle onun çok farkındayım da uyumaya dinlenmeye hiç fırsatım yok mahvoluyorum
_YanakReisinAnnesii defnes32 muhtemelen uykusuzluktan yorgunluktan göz yanılması. Biraz dinlenmeye çalışın tek çocuk mu bilmiyorum ama bebeğiniz uyudukça sizde uyuyun biraz. Eğer bu durum artar ise de bir psikiyatriye görünün durumunuzu danışın.
defnes32 Fusunf hiç uyumamazlık değil 1 2 de yatıp gece sürekli bebeğe kalkıyorum sabah 7 de uyanıyor bebeğim ona uyanıyorum gündüz o uyuduğunda da uyumuyorum zaten