Zynpsare Bir anne-bebek kitabında okumuştum; fısıldamak da bağırmak kadar etkilidir diye yazıyordu bu cümle beni biraz yola sokmuştu ve çocuğuma olan tahammülümü daha da arttırmıştı (tabi diğer herkese tahammülsüzleştim orası ayrı 😂).Sizi anlamaya başladığında daha da kolaylaşacak inanın. Bağırmak yerine kendinize sizin yetişkin onunsa savunmasız bir bebek olduğunu hatırlatın.