Benim oglum da hiçbişey yemeyenlerden ,o kadar yıldırıcı bir durum kı,yapıp yapıp çöpe attım uzun bı zaman yaklasık 15.ayından berı boyke. Kan degerlerı cok dusuk dr demir ilacı verdı fakat kusa kusa 1kutusunu bıtırdık sadece ve o da dişlerini siyahlastırdı fakat dr asla takvıye vs yazmadı dogrusu cok da ılgılenmedı. Sız hangı takvıyeyı kullanıyorsunuz demir olarak?bir de iştah için kullandıgınız bişey var mı?ya da önerınız?