Bundan aylar önce yaşadıklarımı buraya yazdım yine.Bugun duzelterek yazacam biraz.
2024 ün kasımında kızımın ateşlenmesiyle başladık aslında
Aralıkta tekrar ateş
2025 Mayıs,temmuz,kasım ve yine aralık.
Çok süreçten gectik çok doktora goturdum cok skntilar yaşadık en sonunda pfapa oldugunu ogrendik.
Ama bu konulara girmeyecegim girecegim konu şu
Kızım şuan 3.5 yaşında 2025 in nisanindan sonra adım adım iştahı kesilmeye başladı gun icerisinde havucunu elmasini en azindan yaptigim tavuk corbasini icen cocuk gitti hic bisey yemeyen bir cocuk geldi (abartısız yaşayan bilir) o zamanlarda doktora goturdum yine ateslendigi bir gun bize nutrica sut,zincfort ve onecair onerdi kullandim. 9 kilodan 12 kiloya çıktı süt sayesinde.Bıraktım sonra onu kullandığım ilacları yaziyorum cunku bizimle ayni surecte olup bizim yasadiklarimizi yasayanlar vardir belki.daha sonra temmuz ayinda kizimi baska bir doktora goturdum baska bi sorundan orda o bize resveratrol verdi o kizima o kadar iyi geldi ki (bu arada ek olarak demir ilaci da kullaniyorum) kasima kadar onu kullandim zaten onu birakmam la tekrar ateslenmeye basladi.Herneyse Kasımda pfapa oldugunu ogrendikten sonra napalim napalim diye dusunurken abimle konusup abim eczaci bu arada onunla konusup takviyeler gonderecegink ve bunlari duzenli olarak kullanmam gerektigini soyledi şuan onlari kullaniyorum.Ve ben farkettim ki benim kizim yemek yiyebiliyormus,kahvalti yapabiliyormus,meyvesini yiyebiliyormus bunlari yazmamdaki amac hem bizim sorunlarimizi yasayanlara bir nebzede olsa yardimci olabilmek hemde kaygilanmamalari gerektigini soylemek uzun oldu kusura bakmayin insallah yardimci olabilirim ya da olabilmisimdir iyi aksamlar.