aslanilebenan TwinsAndBeren eşim aradım konuştum geri iade alırız dediler dedii bende iade ettim canım bilmiyorum hangi numarayı aradı e bebekten almıştım açmıştım hatta kullandım birkaç kez kustular ikizler
casi Biz hep eczaneden aldık hatta dalgınlıkla kavanozun dibindeki eski mamanın üstüne yenisi döktüm renkleri aynıydı hiç fark edilmiyordu bile bu tarz ürünlerin sadece eczaneden alınması gerektiğini düşünüyorum.
fatmaanuurr22 TwinsAndBeren bize hipp ilk 20 gün çok iyi gelmişti daha sonrasında çok kötü gaz,kabız,kusma yaptı. Aptamil comformile geçtik o da hiç yaramadı, Bebelac Gold çok iyi geldi tavsiye ederim 🥰
gultkn34 TwinsAndBeren evet bende sizin gibi yapıyorum bizde combiotic kullanıyoruz. Benim de başıma şöyle birşey geldi normalde rengi sarı ya dışarıya çıkarken ufak bir plastik kaba mama koyuyorum bazen unutuyorum o mamayı kapta bir bakıyorum ertesi gün mamanın rengi beyaz kendi orjinal kutusuna bakıyorum sarı 🤔🙄 acaba plastik kabın kapağını mı sıkı kapatmadım diye oldu öyle anlıyamadım 🤦🏻♀️
TwinsAndBeren gultkn34 aa o da enteresanmış onu hiç farketmedim arada ben de yapıyorum ama renk farkı olduğunu gözlemlemedim 🙈
hindilisalam Biz de kullanıyoruz bazen renk farkı oluyor cidden ama kokusunda bir acayiplik görmedim oğlum da içiyor yani bilemedim ben de