Kızlar selam, ikizlerime doğduklarından beri bu mamayı kullanıyorum 10 aylıklar. İnternette daha ucuz olduğu için oradan alıyorum ama farklı satıcılardan, o an hangisi indirimdeyse. Yalnız bazı mamaların rengi sarı bazılarının beyaz. Endişe etmeli miyim? Bunların da orijinalleri çakmaları oluyor mu hiç başınıza geldi mi??