Dün akşam annemin evinde oğlumun 1. Yaş gününü kutladık, 25 kişiydik çok rahat çok güzel geçti. Anne baba kardeşlerimiz ve yakın arkadaşlarımızla kutladık. Çok güzel geçti, dışarıda kutlayacaksanız her şeyin yazılı olduğu bir sözleşme hazırlamanız bence kesinlikle. Evde kutlayacaksanızda bir gün önceden süslemelerinizi hazırlamanız. Ikramlarıda birkaç gün öncesinden hazırlamaya başlayıp buzluğunuza koymanız. Örneğin poğaça yapıp buzluğa koydum, o gün sabah çıkarttım. Börek yapıp pişirmeden buzluğa koydum, o gün çıkarıp pişirdim. Bir gece önce cupcake hazırladım. Doğum gününde makarna salatası ve kısır hazırladım sadece. Bu şekilde ikramlıklarda çok kolay oldular yorulmadan hallettim. Hiçbişeyi sona bırakmamanızı tavsiye ederim🤍