Benim kızımın da doğum günü14ü.
Ayın 10 unda arkadaş ve komşularımla ayın 17 sinde de ailemle kutlayacağım . Evim çok büyük olmadığı için böyle düşündük bir de kendi ailem uzaktan gelecek aile toplam 14 kişi olacak inşallah 🙃
Doğum günü teması olarak çilek düşündüm ben . Farklı olsun istedik, süslemelerini geçen ay temudan almıştık . Mama sandalyesi süsü,happy birthday yazısı, yuvarlak tavan süsleri , bugün de duvar halısını aldım bir de arka plan için pembe tül perde aldım . Duvar halısını perdenin üstüne takmayı düşünüyorum ☺️ güzel olmazsa başka şekilde değerlendiririm. Etek olarak kırmızı tütü aldım le mabelden bir de kırmızı deri ayakkabılardan .
Menü oluşturdum kafamda yakın arkadaşlarımın yardımı ile işin içinden çıkacağım inşallah 🙏