sek_kahve yok canim zaten öyle bunu herkes biliyo da yani şöyle bişey de var özel devlet iyisi denk gelince geliyo özele para yardirdigimda da zamanında hamileyken ağlayarak çıktığım oldu hiç bı suçum yokken devlette acilde nasıl doktorlarla karşılaştığım oldu o kadar insan görmesine rağmen insanlık ya valla nasibini almadiysan insan olamiyosun