Kitsu kedili1anne bende 1 tog ebebek var 2.5 tog lcw var. Mutlaka mağazada görün derim hemen online almayın
duhalinamom kedili1anne Alana diye bir marka Almanya’dan aldım 3 tog çok sıcak tutuyo soğuk bir yerde yaşıyoryz o yüzden böyle tercih ettim internet sitesi de var gerçekten bunu aldıktan sonra türkiye de satılanlar hiç bir şeymiş dedim daha önce civilden almıştım
tgcyi kedili1anne ben magazasindan da sitesinden de aldim ama bi sorun yasamadim dedigim gibi baska marka hic kullanmadim, iciniz rahat edicekse magazadan gidip alin ilk alacagim zaman bende gidip kalinligina bakarak almistim
elifkose kedili1anne kesinlikle lcw öneririm benim evim 22-24° aralığında 1.6tog içine uzun kollu zıbın ve ince alt pijama giydiriyorum sadece çok yeterli oluyor eviniz daha serinse 2.5tog olanlara bakabilirsiniz
rabis01 elifkose terlemiyor mu öyle ben terletip hasta olur diye kolsuz zıbın giyidriyorum 1.6 togg ama göğüsü soğuk oluyor bacakları geri kalan yerleri sıcak
rabis01 sdnce bizim ev de öyle odamız 22-23 derece olurdu kontrol ettiğimde göğüsü soğuktu ortamıza aldım eşimle sıcaklaştı ama yatağına yatırınca soğuk oluyor yine oda derecesi yine aynı 1.6 togg içine de kolsuz zıbın giydiriyorum