kedili1anne Kızlar kışa uygun uyku tulumu alacağım bebeğim 8 kg. Evim çok soğuk değil ama üstünü çok açıyor Bana memnun kaldığınız uyku tulumunu atar mısınız
umaytoom kedili1anne LCW den 1.6 tog aldım içine atlet ve uzun kol zıbın ile giydiriyorum e bebekten aldığım 2 tog ama yıkadıkça salıyor kendini LCW daha toplu duruyor güzel 👍
minikmucizemm19 kedili1anne üstünü açan bebekse kesinlikle öneririm benimde evim çok soğuk değil buna rağmen 2 tog aldım e bebekten memnunum
sdnce Pamukhanim_ lcw tulumunuz kaç tog acaba bizim evin etrafı açık olduğundan çok ısınmıyor diye 2.5 tog almıştım sıcacık tutuyordu 2 gündür hava aşırı soğuk gece bebeğimin göğsü soğuktu yanıma aldım siz böyle bir şey yaşadınız mı
rabis01 sdnce bizim ev de öyle odamız 22-23 derece olurdu kontrol ettiğimde göğüsü soğuktu ortamıza aldım eşimle sıcaklaştı ama yatağına yatırınca soğuk oluyor yine oda derecesi yine aynı 1.6 togg içine de kolsuz zıbın giydiriyorum
JanJan_ kedili1anne Lcw. E bebeğin yıkandıkça kendini çekti bir de kurutmaya atarsanız eyvah. Lcw ilk günkü gibi duruyor.
selambennsid kedili1anne LCW dan tam beden 1.6 tog aldım havanın durumuna göre içine tek zıbın yada ince alt üst giydiriyorum yeterli oluyor bizim için. Bu arada az evvel baktım bazı uyku tulumlarında indirim var lcw da
Esmabetul kedili1anne lcv ve civilden aldım ikiside çok güzel Biri 1.6 diğeri 2.5 toğ evinizin ısısı iyiyse 1.6 tog alın
anatomi kedili1anne merhaba defacto ve civil kullandım ikisinden de memnunum civilin kalıpları daha küçük ama
tgcyi kedili1anne dogdugundan beri lcw aliyorum uyku tulumunu 1.6 tog ben sadece zibin giydirmiyorum odasi 22 derece genelde ama ense gogus soguk icine pijama takimi da giydiriyorum o yuzden hep
tgcyi kedili1anne ben magazasindan da sitesinden de aldim ama bi sorun yasamadim dedigim gibi baska marka hic kullanmadim, iciniz rahat edicekse magazadan gidip alin ilk alacagim zaman bende gidip kalinligina bakarak almistim