bebegimatd canım önce sakın olun. ALLAH büyük.Canınızı sıkmayın korkmayın.bunu sıze hiç bı tecrübesi olmayan bi de yaşı başı olan kadın olarak söylüyorum.20 aylık bebeğım var. Rabbim güç kuvvet veriyor ne de olsa. Gününüzü genel pılanlayın yemeği falan.evın işi bitmez. Neye yetişirseniiz ufak tefek yapın.Kocanızın da işten sonra tam tamına destekçinız olması önemli.ne elınden geliyorsa yapsın. Yemek gerekırse dışardan ara sıra alsın.evde yardımcı olsun ve saıre.Bebekle ilgilenmenizi en başında görevimiz. Bana ne hamılelıkte ne doğumda ne de sonra hiç kimse yardım etmedi. Ne bacım ne gelinler ne de kimse.
Kendım baktım eşim, iyi insanlar Allahtan var dünyamızda.Sağ olsunlar kızlar instagramda hamile sonra yenidoğan bebeklerle ilgili bir sürü konuda yardımcı oldu gerçekten faydalı doğru dürüst paylaşımları sayesinde öğrendik.
Bebek doktorlarinın da faydalı yardımı oldu.Yavrunuza baktığımızda ne kadar güclü olmamız gerektiğinin farkına varmamız gerek.onu korumak mücadele etmek ve saıre duygularınızı uyandırın. Benım eşim bana hep diyordu ne adamlar cocuk buyurmuş ya bakmış sen mi beceremiyceksın? Sen en ıyı annesın.🤣Ben yürekleniyordum becerdim bebek doktoruna soruyorum öğrenıyordum.Sorun ne sorunuz olursa mutlaka sorun bebeklı anneler iyidir. Konum komşu dostlar akrabalar inanın ben Türkiyedeki anneler kızların çok yardım ettiğinin şahidi olmuşum bu konularda. Size kocaman sarılıyorum ve hepımız bu dönemleri geçıyoruz zor günler oluyor ama İnanın kı hepsı geçeçek yavrularımız çabuk büyüyor zaman su gibi akıp keçıyor.💋