bebegimatd bende eşim gelmeden bi şey yapamıyorum kahvaltı masasını toplamam çoğu zaman akşamı buluyor çok hareket bir bebeğim var arkamı dönsem kafayı vurup düşecek , düşmesindense işi gücü bırakıyorum bende ev almış başını gidiyor , biliyorum ki bir gün evde temiz olur bende Makyajımı yaparım saçımı tararım şu an bana ihtiyacı var evet yoruluyor muyum yoruluyorum evin dağınık olması falan içimi daraltıyor ama anı yaşamaya çalışıyorum oğlum bi daha bu zamana gelmeyecek