UrbanMom eğer imkanınız varsa oyun grubunu bir deneyin. Çünkü her gittiğinde aynı insanlar olduğu için bir süre sonra insanlara alışıp iletişim kurmaya ve oynamaya başlıyorlar . Benim kızımda en azından böyle oldu. Benim kızım da kendisiyle konuşan olunca ilk zamanlar ağlardı bana gelirdi. Sonra ağlaması bitti, utanıp saklanmaya başladı bir süre. Sonra o da geçti, cevap vermese bile yüzlerine bakıyor gülüyor, bazen de konuşup cevap veriyor zaten