ma3 hamileliğim boyunca çektim doğurur doğurmaz kesildi. Evet eşinizden de bulaşabilir ama genelde vücudunuz bağışıklık sistemi düştüğünde tepki olarak bakteri üretiyor. Ben abır cubur çok yediğimde oluyordu, şeker tüketimini çok sever mesela mantar doktorum yasaklamıştı. Kadın doğuma gidin, fitil yazar doktor kremle beraber o iyi gelir yıkama vs yapmayın. Çok geçmiş olsun