bu postu görünce yalnız olmadığımı farkettim, hepinizden özür dilerim ama içim rahatladı, çevremde çok bebek büyüten oldu, hiç böylesine denk gelmedim bi biz böyleyiz sanıyodum, benim bebeğim de sürekli emmek istiyor emzik verince öğürüp sinirleniyor, hadi emsin öyle uyuruz diyorum bu sefer de süt yavaş akmaya başlayınca ağlıyor, daha yolun çok başındayım iki aylık ama şimdiden felçli gibi koltuğa yapışıp kaldım ve aklımı yitircem azcık beşiğine koyayım diyorum nasıl her seferinde uyanıyor aklım almıyor bu sefer iyice huysuzlanıyor, birine anlatınca da hemen sütün yetmiyodur diyorlar iyice sinirleniyorum yüzlerine süt fışkırtasım geliyor, Allah tan eşim arada alıp beni dinlendiriyor ama böyle gidecek gibi değil 🫣