nursahmila allah yardımcımız olsun. Akşam 23.00da yatırdım saat 1 olmak üzere daha şimdiden 3 kere kalktı ..
Sünnet olsun düzelir dediler, düzelmedi.
40′ı çıksın azaltır dediler, azaltmadı.
Kurban keselim düzelir dediler, düzelmedi.
3 aylık olsun düzelir dediler, düzelmedi.
Doymuyor ek gıdayla azaltır dediler. Azaltmadı..
Şimdide 1 yaşına bassın azaltır uykuları düzelir diyorlar sıfır inanç kaldı..
Zaten çok uyku seven bir bebek değil uyuduğu sınırlı saat diliminde de meme istiyor. 😣
Canları sağolsun buna şükür başka ne denir.