beribul zorunlu sezeryan oldum ikinci gebelikti benim birincide sezeryan olduğu için ikincidede plesanta dogum kanalını tam kapattığı için istesemde normal dogum olamazdı zaten 38 haftalık doğum yaptım Ama Sizin plesanta yukarıya cıktıysa korkmayın artık sorun olacagını zannetmiyorum Ki İnşallahta olmaz 🙏