beribul Geçmiş olsun. Ben de benzer bir süreçten geçtim. 11 ya da 12. haftada kahverengi bir kanamam oldu benim de, birkaç gün sürdü. Progestan iğne ve fitil tedavisine başladık. Kutu bitince son verdik. Doktor eski bir regl kanaması dedi, ciddi bir durum olmadığını belirtti. Tabi bu sırada her gün kan sulandırıcı iğne kullanıyordum, genetik bir pıhtılaşma sorunu nedeniyle (faktör V leiden mutasyonu). 7. aya geldiğimizde bana da bebeğin eşi aşağıda, rahim ağzına çok yakın, plasenta previa olabilir demişti doktor. Fakat iki hafta sonra başka bir doktora muayene olduğumda o kadar da aşağıda olmadığını söyledi. Ben de 30 yaşımdaydım. 39+5’te başka bir sağlık sorunum ve öyle arzulamam nedeniyle sezaryen doğum yaptım. Bence bir doktora daha görünün, farklı bir bakış açısı iyi olur diye düşünüyorum, özellikle gebeliğin ilk zamanlarında. Umarım her şey yolunda gider.