flybby flybby dönemsel mevsimsel olabiliyor emin olmak için bi test yapın kafanız rahat eder en azından
ege_lavin flybby amin inşallah ya.. inşallah değilimdir 2 tane var düşünmüyorum ama korunmaya rağmen kaldiysam rabbimin bir bildiği vardır
flybby ege_lavin ben de 2. Oldu 6 aylık şu an o kadar korktum ki, hatta kendimi hazır bile etmiştim her sonuca karşılık şükür yine de, siz de bi cesaret test yapın stres mevsimsel vs durumları erteleyebiliyo takvimi
Nurci ege_lavin deri altına iğne yerleştiriliyor hiç acıma olmadı devlet takıyor ama iğneyi siz alıyorsunuz eczaneden ben 2 ay önce 5 bine almıştım 3 yıl koruma sağlıyor 3 yılın sonunda çıkarıyorlar koldan denendi onaylandı ek bir koruma gerektirmiyor 😬
mervekarasuu Benimde aynı şekilde spiralle korunuyoruz ama hastalığım 1 hafta gecikti emziriyorum da ondan da olabilir mi diye düşünüyorum pazartesiye kadar olmazsam kan testi vericem