ege_lavin İyi akşamlar kızlar 13 günüm geçiyor Aralık ayının başlarında çok kötü hasta oldum birde virüse yakalandım baya ilac iğne kullandım o ay zaten birliktelik olmadı sonuna doğru oldu iki defa ama ikisinde de eşim korundu hastalığım ilaçlardan gecikmiş olabilir mi ya test yapayım diyorum ama ihtimalde vermiyorum yani 3 yıldır eşim korunuyor hep aynı korunma yöntemi 3 yılda birşey olmadı şimdi olabilir mi test yapsam varsa çıkar mı acaba 21 Aralık olmam gerekiyordu
ahlashilal ege_lavin bende geip olduktan sonra 20 gün gecikmiştim test yaptır için rahat etsin bi de sen de korun garanti olsun spiral taktırdım ben ona rağmen içim içimi yedi :)
ege_lavin semanurmevasu inşallah yoktur ya yine de hayırlısı olsun ama yani 2 tane var çocuğum istemiyoruz başka korunmamiza rağmen olduysa da bilmiyorum
Oguuu26 İlaçlar etkilemiş olabilir canım benide çok etkiler Rabbim gönlüne göre versin yinede bir test yap istersen her ihtimale karşı
ege_lavin ahlashilal spiral taktirmaktan korkuyorum ya ilaç da kullanmak istemiyorum tek eşim korunuyor
ege_lavin aysebb korkuyorum yapmaya ama yapayım hiç bir belirtide yok kaşık ağrısı mide bulantısı gibi
aysebb ege_lavin Olmayabilir bende 4,5 haftalıkken öğrenmiştim gebeliğimi hiç belirtim yoktu gecikme dışında. Ondan sonrada sıkıntı yaşamamıştım 8. haftalarda başlamıştı mide bulantım vs. Ona göre değerlendirmeyin zaten ben sizin yerinizde olsam çoktan yapmıştım bu kadar gün geciktiğinden dolayı. Duramaz yapardım yani ☺️
ege_lavin aysebb komşum da yap diyor ama dediğim gibi eşim korundu o yüzden pek ihtimal vermediğim için yapmadım ama yarın yapacağım
flybby Benim de takvime göre 1 hafta gecikti, 2 günlük geciktiğinde test yaptım negatif çıkmıştı, 5 gün sonra tekrar yaptım negatif çıktı, akşamına da regl olmuştum, O korku bana yetti :( Allahım isteyene nasip etsin
flybby flybby dönemsel mevsimsel olabiliyor emin olmak için bi test yapın kafanız rahat eder en azından
ege_lavin flybby amin inşallah ya.. inşallah değilimdir 2 tane var düşünmüyorum ama korunmaya rağmen kaldiysam rabbimin bir bildiği vardır