2erkekannesi_ Eğer bebek bekliyorsanız istiyorsanız gecikme ve tahlilleri çok takmayın.İnsan bedeni acayip bir şey.
Benim annem ben dahil 3 gebeliğini de hep 6-7 aylıkken öğrenmiş.Çünkü regl oluyor,mide bulanmıyor.İçi kıpraşınca veya bayılınca hop hastaneye 😂
Arkadaşım ilk oğlunu 12. Haftada öğrendi, testleri negatifti.Sonrakiler de öyle olmuştu.Şimdi diyor “ben gebe kalırsam hareket ederse öğrenirim heralde 😂” Direk ultrasona gidiyor şüphelendiğinde.
Ben kendim de yaşadığım için 15-20 gün gecikmelerde veya kese kalp atışı 6-7 haftada duyulmadı görülmedi dendiğinde az daha bekleme taraftarıyım.