2erkekannesi_ adetim 9 gün gecikince test yapmıştım pozitif çıkmıştı. Doktor ultrasonla baktığında, söylediğim adet tarihimden 4 gün geç döllenme olduğunu söyledi. Yani son adetimin ilk günü 16 mart iken, doktor 20 martta döllenme olmuş demişti, ilk başta bilmediğim için korkmuştum ama önemli bir şey değilmiş, sadece doğum haftasının ona göre hesaplanmasında önemi oldu. Yani sın adet tarihime göre beklenen doğum günü 21 aralık iken, 4 gün geç döllenme olduğu için beklenen doğum günü 25 aralık varsayıldı. Başka da bir değişiklik olmadı