31 Aralık’ta Eminevime ev için başvurduk. Daha önce de fuzulevden iki araç almıştık. Bu sefer Eminevimi tercih etme sebebimiz organizasyon ücretini 12 taksite bölmeleriydi.( Organizasyon ücreti %7, fuzulevde de bu miktardaydı. Ama oradaki taksit altıydı)
Peşinatsız ve çekilişsiz aylık 50 bin ödeyerek sekiz ayda yani Ağustosta teslimatlı bir sisteme girdik. Ancak yılbaşı itibariyle organizasyon ücretini 12 taksite bölme uygulamaları son bulmuş. Şu anda bu ücretin yarısını peşin, yarısını da dört taksitle alabiliyolarmış. Bugün temsilci bizi aradı ve organizasyon ücretinin birkaç haftaya %7′den %12′ye çıkacağını söyledi.