Merhaba, birinin eski çalışanıyım birinde de arkadaşım önceden çalışıyordu. Şunu belirtmek isterim ki satış uzmanınız kesinlikle çok önemli. Doğru bilgi aktarıp doğru yönlendirme ile memnun kalacağınızı düşünüyorum. İki firma ile de görüşün, ikisi de piyasada eş değer firmalar. Hangisi sisteme girişte ücret olarak daha uygun veriyor, kampanyaları neler bunlarla ilgili detaylıca görüşün derim. (Kısa bir not; çekiliş grubunuz ne kadar küçükse o kadar erken alma durumunuz mevcut) umarım her şey gönlünüzce olur. Sevgiler.