ogretmenannne doktorlar birbileriyle çelişebiliyor bazen 🤣 reflüyede iyi geliyordur belki trubiotic bilmiyorum bizim gaz sorunlarımızdan dolayı verdi bağırsakları güçlendirsin diye, bir arada Relaktaz vermişti ondan fayda görmedik oda laktoz alerjisi olma ihtimaline karşı verilmişti ama alerjimiz yokmuş by yüzden bıraktık onu kullanmayı. Zaten 3.aya yaklaşıyoruz bende yavaş yavaş keserim azaltarak damlaları kendisi gaz çıkarmaya başlar yakında umarım