Annelerim herkese iyi günler diliyorum. 33 günlük Bebeğim gün içinde asla uyumuyor. Esniyor gözleri kızarıyor yine de uyumuyor. Gece uykusu var. Fakat yenidoğanın 40 60 dakika uyanık kalıp sonrasında tekrar uyuması gerektiğini söylüyorlar. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?