goncaa42 mavi_123 benim de bebeklerim sarılıktı sürüm gelmiyordu azdı mama verdik mecburen şılıngayla yavaş yavaş mama verdim hemen biberon vermedim meme redi olmasın diye çok şükür olmadı sizde öyle yapabilirsiniz