mavi_123 ben ilk günler çok ağlıyordum emzirme konusunda sıkıntı yaşadım yaralarım falan vardı hastanede emzirme danışmanına gittim doğru emzirme pozisyonunu gösterdi sütümün yeterli olduğuna baktı ,çok minik olduğu için emme gücü zayıftır belki memeyi doğru tutması da önemli bence bi danışın emzirme için 1 haftada topladık biz