aysegulatasoy ben mastit olduğum dönem hastaneden çıkamamıştım valla öyle söyliyim , genel cerrah a gitmiştim çok feci şişmişti göğsüm sertlikten dolayı bebeğin alabileceği gibi değil di göğsüm . Doktor antibiyotik başladı , birde göğüs ucu çatlaklarım da olunca hametan krem başladı . Çok acil boşaltman gerekiyor dedi , çok sık sağdım o dönem elektrikli sağma makinası ile , bir haftayı öyle geçirdim ama çok şükür mastit im geçti , yaralarım da 7. Aya kadar devam etti , şimdi şimdi biraz normale döndüm . Zor anlar evet ama mücadele etmeden de olmuyor işte 🙏🏻 Allah ım şifanızı versin inşallah en kısa sürede🙏🏻