Kubraasel el pompası zaten az çıkarır , onu sütün azmış gibi düşünüp üzülme hiç , ben de elektrikliyle sağdığım halde tam boşalmıyordu. En iyi bebek boşaltır göğsünü ama onda da bebek küçük olunca dolu dolu ememez, zaman geçtikçe herşey normale dönecektir emin ol . İçini ferah tut .