sedaozan soc şuan Ankara Beypazarı’nda bir termaldeyiz valla geldiğimize pişman olduk. Yemekler gerçekten çok çok kötü dışarıda hava soğuk evet ama odalarda da ısınma yetersiz baktığımız çoğu yerde de yorumlar bu yöndeydi ne kadar kötü olabilir diye düşünüp geldik ama kötüymüş gerçekten 😅 umarım düzgün bir yer bulursunuz
AlpSol soc afyonda villakent var , orada her villaya özel kendi kaplıcası mevcut , odalarda jakuzi falan da var Biz geçen ilkbahar gitmiştik, genel olarak memnun kaldık temizlik vb olarak ama yemek vb hepsi sizden
surprizbebe soc Afyon özgül termal çok güzeldir. Devremülk tarzı 1+1 lerde kalmıştık iki kez. Odalarda banyoda havuz var. Baya geniş termal havuz. Sıcaklığı da çok güzel. Ortak alanlara giden bir tünel var dışarı çıkmadan gidebilmek için ama ikinci gittiğimizde soğuktu orası sadece. Genel olarak memnunuz Afyon gazlıgöl suyu iyidir
soc Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Ellerinize yüreğinize sağlık birkaç yer bakıyorum şuan sömestr tatilinin bitmesini bekliyorum. Sonrası için rezerve fiyatları daha uygun olur. Bu kadar geri dönüş olması çok mutlu etti beni varolun.🤍🌸
mommy1989 elizayliz merhaba bizde aynı otele gideceğiz öneriniz var mı acaba çocukla neler almalıyım yanıma içerisi çok sıcak mı
yavruaslanlar soc ocakta ara tatilde gittim adempira otel denizlide harika 5 yıldızlı bir otel 5 gece kaldım süperdi. 2 cocugumla bol aktiviteli bir oteldi. bu da manzarasından herşey dahildi sabah ikindi akşam🌸