seyda_emir_humeyra melikeaslan123 Temasız ateşölçerlerde öyle olabilir bende de var kullanıyorm korkma ateşi yok çok şükür .
seyda_emir_humeyra seyda_emir_humeyra Üşüyor ama muhtemelen ince bi battaniye örtün öyle bakın sırtındaki ısısına
poyrazim1312 melikeaslan123 genelde başları sicak olur zaten vücudu her yeri eşit olmaz endişelenme bence takip et boşuna evham yapiyosun kendine
bicirik2025 melikeaslan123 uyuyanın üstğne kar yağar derler. Ben tog giydirip üstünü örtmeyrnleri anlamıyorum. Kendiniz uyuyun öyle bakalım uyuyabilrcek misiniz ? Burnu soğuk olmadığı çok çiş yapmadığı sürece üşümüyordur.