Ben 40 ı dolduğu gün yaptırdım bu pazar günü, lazerle kesim eriyen dikişle yaptı doktor, yağışırken her şey güzeldi uyuyodu zaten hiç uyanmadı ama doktor bize teslim etti bakım odasına geçtik giydirmek için o sıra uyuşukluk geçti sanırım ağlamaya başladı, bi yarım saat kadar canhıraş ağladı çok zor teselli oldu. Bardak koyduk üç gün biz de, ikinci gün akşama doğru yine çok ağladı yarım saat durmadı, minicik çocuğum o kadar ağlayınca içimiz parçalandı, kendi kendine sabredebileceği bi yaşı mı bekleseydik dedik. Alt değişiminde bardak koyarken mutlaka bacaklarını birinin tutması gerekti değmesin diye, aşırı hareket ediyodu huzursuzdu. Bilmiyorum iyi mi yaptık kötü mü ama oldu kurtuldu bitti çok şükür. Üç gündür banyo öncesi her akşam sıcak suya oturma merasimimiz var doktor 15 dk otursun dedi ama çok telaşlanıp dehşete düşüyo, yerim müsait olsa ben de gircem suya, mecbur destekleyerek 5 dk filan durduğu kadar duruyo sonra banyo yaptırıp çıkarıyorum. Acı filan yok da korkuyo çıplak kalınca. Bi oğlumuz daha olsa naparız bilmiyorum açıkçası. Ağladığı zamanlar ömrümden on yıl gitti. 3. günde artık ağlamadı ama işte. Bu pazar haftası dolacak doktora fotoğraf atıcaz. İlk iki gün kantaron fucicort kullandık. Sonra kantaronu bırakıp pişik kremi fucicort devam ettik. İlk gün 4-5 saat arayla calpol verdik. Bardak çok bunaltıcıydı kızardı hep bacaklar. Pipinin ucu çok kızarıktı yanık gibi(pişik kremini o kızarıklık için verdi) bardağı bırakmaya korktum doktor da kullanabilirsin biraz daha devam et beze yapışmasın dedi ama eşimle yarım saat bi deneyelim yapışma belirtisi görürsek koyarız deyip aldık bardağı. Bi daha da koymadık hiç yapışmadı. İnşallah doğrusunu yapmışızdır, çocuğum gereksiz yere anlayamadığı acılar çekmiş oldu.