Sema345 Yarın öğlen oğlum sünnet olacak kendisi 5 aylık. Çok gerginim inşallah çabuk iyileşir ya siz hangi çeşidini önerirsiniz ? iki çeşit varmış klipsli ve dikişli. Bir de tüyolariniz var mı nasıl daha çabuk iyileşir ne yapmalı, ne yapmamaliyiz
annevebebegiii__ Sema345 klipsli yaptırdık 14 aylıkken büyük olduğu için sürekli elini oraya götürüyordu altını tek alırken zorlandım kaka yaptığı zaman illa birisi lazımdı yanımda sizinki ufak o kadar zor olacağını sanmıyorum klipsli çok çabuk oluyor
Bebegimm1 Sema345 dikişli yaptırdım dikişler kendi kendine düşüyor klıpsde doktora ikinci kez gidiyorsunuz onu çıkartmak için doktor bana dikişli önermişti bende biraz araştırdım buraya da bakmıştım dikişli tercih etmiştim tavsiye ederim açıkcası klıps de çıkartma işi oldugu için tekrar canı acır düşüncesiyle tercih etmedim siz doktora her ihtimali sorun hangisi içinize siniyorsa 1 hafta içinde dikişleri düşmüştü hızlı iyileşmesi için ilaçlarını düzenli kullandım ve her gün suda 5 dk beklettim 2 aylıktı sünnet oldugunda doktorun önerdikleri ve verdiği ilaç dışında bir şey yapmadım inşallah rahat atlatır bebeğinz 🤲
simseklivekalpli Sema345 klipsli yaptırdım ben. Dikişliye göre bakımı daha kolaydi.karton kapattım, Büyük no bez ve büyük alt giydirdim sıkmasın diye. Lokal anestezi olmustu eve gitmeden anesteziyi attı sanırım çok ağlamaya başladı gelir gelmez de ağrı kesici verdim birdaha da gerek duymadım.
Tambirmom Sema345 8 aylıkken klipsli yaptırdık gayet rahat geçti ilk çişini yaparken ağladı ondan sonra ağlamadı bile sizin ki daha küçük olduğu için daha rahat geçer ne kadar erken olursa o kadar iyi
azad3 1 yaş 10 gün önce dikişli yaptırdım zıbınını bağlamadım 1 numara büyük bez Geniş alt Karton bardakla koruma Lokal anestezi ilk gün baya ağladı sonra yavaş yavaş ıyı oluyor
KaranimEgem Pipisi yapisiksa bebeginin asla onermem biraz daha buyumesini bekle dikisler uc dort gunde iyilesir fakat yapisiklik varsa pipinin basi yanik gibi oluyor beze degdikce kaniyor iyilesme sureci cok uzuyor biz cok zorlandik
deniztaylan 33 günlükken dikişli yaptı doktor. Ne bardak ne başka bir şey. Sadece önerdiği pomad krem ve ağrı kesici şurup. Çok çabuk iyileşti bizim. Çok korkmuştuk ağlamasından ancak normalden daha sakindi:))
KaranimEgem beyzack pipinin derisini cektiginiz zaman bas kismi gorunuyorsa sorun yok ama gorunmuyorsa icten yapisik oluyor ve sunnet yaparken de cok aciyor iyilrsmeside sikinti
asafata KaranimEgem ama sonuçta bu sünneti olması gerekiyor yapışık diye olmama olamama gibi bir durum mu ki ?
hepyerdeyizz KaranimEgem ucu içe dönüktü Sürekli enfeksiyon oluyordu ama en zaman iyileşti anlamadık bile aynı sürünüyor yuvarlaniyordu
elmaelmaelma İki oğlum var, ikisini de dikişli yaptırdım. Biri 11 aylık, biri 8 aylıkken oldu. Bez değişiminde pipiye krem sıkmak haricinde bir şey yapmadık, ikisi de kısa sürede iyileşti.
nrndmn 3 aylıkken oldu benim oğlum dikişli oldu pipisinede doktor baya yapışık demişti bir numara büyük bez bol alt giydirdim ilk çişinde ağladı bide kaka yapınca ikinci gün pipiye bulaşmıştı onda çok ağladı ama daha sonra hiç sorun yaşamadık hemencik iyileşti ben karton bardak koymuştum size tavsiyem ilk 3 gün ana kucağı yada sansaya bindirmeyin bizimki sansada olduğu için kaka yukarı çıkmıştı yoksa o sorunuda yaşamayacaktık
KaranimEgem asafata hani şöyle bir durum var Çocuk büyüdükçe pipisiyle oynamaya başladıkça o deri zaten geri itiyor ve baş kısmı kendiliğinden açılmış oluyor bu zamanda sünnet olurken sorun yaşamıyorsun daha kolay oluyor yani o yuzden ama her bebekte yapisiklik olacak diye bisey yok
hepyerdeyizz Sema345 Dikişli yaptırdık farketmedik diyebilirim 6 ay 20 gunluktu huzursuzlugu çöktü ben sünnet dedim meğer dış cikariyomus dışı çıktı aynı dönemde