isufumveben
Evet evde olduğunuz bir dönemi değerlendirmenizi öneririm ben o dönem bir yere gitmekde çıkmak da zorlandım açıkçası . Benim oğlum da inat ama daha çok korktu bence ondan süreç uzadı birde ilk başlarda çok sordum ondan sıkıldı sormayı bıraktığım gün kendi söylemeye başladı