Dün bi umut başladım arkadaşlar. Çiş kaka kitapları var klozetini biliyor bizimkini biliyoe anne baba buraya çiş yapıyo diyo, kaka yaparken söylüyo ama çiş yapıyom diyo çiş kaka ayırt etme yok. 29 aylık şu an. Dün ful altına yaptı. Bugün de aynı şekilde kakayı da altına yaptı. Yaparken de söylemiyo, gün sonunda bunalıyo lazımlığa oturmak istemiyo, çiş yapınca kıyafetini bile değiştirmiyo. Gün sonunda belki denk gelir diye hadi çiş yapalım diye oturttum kaçıyo artık. Sizce umut var mı pes etmek üzereyim hep sakin yaklaşıyorum her seferinde çişini tubalete yapalım bak kilodun çok güzel onu kirletme ıslatmayalım diyorum o da işine gelirse tamam istemezse olmaz çiş istemiyoruö diyo. Yatarken bezliyorum hala çünkü hiç kuru kalkmıyor suyu da baya içiyor