Nlgn_ttr 1 aydan fazladır diyetteyim azalma var ama tamamen geçmedi doktorumuz uzun bir sürec olacak demişti coklu besin alerjisi oldugu için ama kızımda büyük ölçüde rahatlama oldu yani alerjide bebek sadece huzursuz olmuyor daha zorlayıcı ıkınan emmek istemeyen sütten kaçan bir cocuk haline geliyor dediginize göre bence alerjisi yok sadece bezini degiştirin biz pişik döneminde prima kullandık gercekten iyi geldi